GO FAT GO!

sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Ready, steady...

Huomenna, huomenna, se alkaa. Meinaan elämä hoikkana ja terveempänä.
Näin olen sanonut jo monen monta kertaa. Pitääkö se tällä kertaa? Kyllä, sen on PAKKO pitää. Painoa on huimat 100kg ja pituutta vain 158cm! Haloo nainen, herätys! Vielä kaksi vuotta sitten painoit 68kg ja olit kauneimmillasi.
Takana on kokeilut karppauksesta, painonvartijoista ja nutrilett-kuurista. Kaikilla on lähtenyt painoa pois mukavasti, mutta sitten on tullut repsahdus ja kaikki korkojen kera takaisin.
Nyt on vuorossa go fat go -haaste. Nyt kun jaksan sen niin katson taas sen jälkeen tavoitteita uudestaan. Tarkoitus toki olisi saavuttaa totaalinen elämäntapamuutos. Pois lohtuherkuttelu, ahmiminen ja tietokoneella istuminen perse puuduksissa.

Pystynkö minä siihen? Sanokaa, että pystyn. Haluan voida paremmin. Olla pirteämpi ja hyväntuulisempi. Parempi vaimo ja äiti. Löytää taas uudelleen kauneuteni ja seksuaalisuuteni. Haluan pukeutua sellaisiin vaatteisiin mistä tykkään, enkä tyytyä läskiosastojen rumiin kaapuihin!

2 kommenttia:

  1. Ihan kuin kirjoittaisit minusta, niin samat on lukemat, kun mulla kun muutuin kissasta ronsuksi kahdessa vuodessa. Kesä 2009 olin timmi mimmi harrastin salia ja juoksua ja vaikka painoa oli se 68 niin joka lihas kondiksessa, nyt sitten 88 lukemat ja no... Katso itse mun lähtökuvat. :D Mutta onni onnettomuudessa että on joku joka on niin samoissa luvuissa ja että on tää blogi niin näkee edistymistä myös GFG:n jälkeen. :)

    VastaaPoista
  2. Sentään tajusit aloittaa ennen kuin on se lähes 100 vaakalukemana, propsit siitä! :D Mä olisin tuolla 68 painollakin vielä ylipainoinen, mutta mielestäni olin silloin oikein hyvän näköinen ja itseeni tyytyväinen. Kiva kun kirjoitit :)

    VastaaPoista